DERSLERİN İÇERİKLERİ – BİRİNCİ GÜN |
|
Dersin/Konunun Adı |
İçerik |
-Katılımcıların Beklentilerinin Öğrenilmesi ve Takdimi
-2237 Proje Eğitim Etkinliğinin Amacı
-Etkinlik Koordinatörünün ve TÜBİTAK’ın Katılımcılardan Beklentileri, - Üç Günlük Etkinlik Programının Sunumu |
Etkinliğe katılan katılımcıların kısaca kendilerini diğer katılımcılara tanıtarak ortak araştırma alanlarının ortaya çıkarılması, katılımcıların etkinlikten beklentilerinin tartışılması, TÜBİTAK projelerinden elde edeceği kazanımların belirtilmesi, multidisipliner çalışmalarla projelere katılım için gerekli temel bilgilerin verilmesi hedeflenmektedir. “2237 Proje Eğitim Etkinliğinin” amacı verilecek ve etkinliğin amacı doğrultusunda katılımcılar motive edilecektir. Etkinliğin genel çerçeveleri doğrultusunda TÜBİTAK’IN ve etkinlik koordinatörünün katılımcılardan beklentileri konuşulacaktır. Etkinliğin programı katılımcılara açıklanacaktır. |
- TÜBİTAK programlarının tanıtımı ve öncelikli araştırma konuları
|
Ulusal destek programları ve TRÜBİTAK tarafından öncelikli alanlar olarak belirlenen enerji, sağlık, bilgi ve iletişim teknolojileri, biyomalzemeler vs. hakkında bilgi verilecektir. |
- Proje öneri formları ve başvuru
|
TÜBİTAK bünyesinde bulunan Ulusal destek programları; |
Günün Değerlendirilmesi: Nominal Grup Tartışması |
Eğitmenlerden bir kişi moderatör olarak seçilmesi, |
DERSLERİN İÇERİKLERİ – İKİNCİ GÜN |
|
Dersin/Konunun Adı |
İçerik |
TÜBİTAK projelerinin (1001, 1003, 3501) hazırlanması
|
Proje yazma stratejileri, |
Günün Değerlendirilmesi: Nominal Grup Tartışması |
Eğitmenlerden bir kişi moderatör olarak seçilmesi, |
DERSLERİN İÇERİKLERİ – ÜÇÜNCÜ GÜN |
|
Dersin/Konunun Adı |
İçerik |
Proje yönetimi
|
1001, 1003, 3501 projelerinin yönetimi, |
Proje bütçesinin oluşturulması
|
Proje bütçesi oluşturma, |
Proje önerisinin sosyal ve ekonomik boyutunun yazılması ve planlanması
|
Projenin TÜBİTAK öncelikleri alanları ile ilişkisi, |
Günün Değerlendirilmesi: Nominal Grup Tartışması |
Eğitmenlerden bir kişi moderatör olarak seçilmesi, |